Thursday 2 February 2012

Hello February

Okay, January dah habis & banyak bendaaku dah lalui Bulan February baru je bermula, harap aku dapat tempuhi. Sekarang aku dah tinggal dengan rakan rakan serumah aku - rumah sewa. Harini dapat online sampai tengah malam bukan sebab kami dah beli WIFI, tapi act dapat hack password wifi rumah orang lain. Bestlah kan free je, haha. Terer jugak my dad buat kan semua ni.

Okay done about my new house. About my class pulak, nak intro macam mana erkk. Okay, 1st kawan aku kenal dekat class aku tu namanya Harira. Dia tua aku setahun lahh. Tapi style. Suka gaya dia, sempoi. Btw, dia Penolong Kelas. So, advantage lah bagi dia tapi ada responsibility dia lah. Dia pernah dengan aku tak puas hati dengan seorang minah S.A.ni. Sebabnya perangai dia kot. Then dia boleh pulak perli aku pergi karok, dia macam tak percaya. Maybe sebab dia nampak aku macam selenga kot. Aku ni mana reti pakai tudung. Bila pakai tudung pun orang dah aku "Najwa Latiff" sebabnya aku ni ada sikit rupa macam Najwa Letihh tu. Dah dah, back to the topic, okay nama minah yang kita orang tak puas hati tu Aqilah namanya. Yang bestnya, lepas aku dah berkawan baik dengan Harira then gaduh dengan Aqilah tu. Lepas gaduh tu, aku berkawan baik pulak dengan aqilah tu sebabnya kita orang satu kepala.

Aku tak tahulah,aku nak berkawan dengan Harira & Aqilah ni,tapi rasanya macam i had to choose one of them. So, nowdays aku baik dengan Aqilah bcoz dia selalu memahami aku lah kiranya. Dia pun jenis sekepala yang kaw kaw masuknya dengan aku. Yang aku rasa serba salahnya pasal Harira. Aku bukannya tak nak kawan dengan dia, tapi dia pun rapat dengan kawan kamsis dia. Btw, dia budak kamsis aku ni budak luar. Terasa terasing gila bila aku join dia and the geng. Haihhh,:(
Selain aku rapat dengan aqilah, aku rapat dengan ikram & kecik.
.
Aku berharap sangat yang aku boleh masuk & berkawan dengan dengan semua budak kelas aku. Berharap sangat ni. Walauapa pun aku harus fokus pada pelajaran dahulu. :)

P/s : Thanks to all my class mate for the friendship.

No comments:

Post a Comment