Thursday 2 February 2012

My Room Mate

Hey Ho ! nak cerita pasal room mate aku je ni. Aku dah stay rumah sewa then ada room mate aku ni yg pendiam. Dia pun aku tak kenal pun sebelum ni mcm mana aku kenal house mate aku yg semuanya dari satu sekolah. Nama dia Nurzhafarina. Panggil Ina je. Dia budak sem dua kos Elektrik (komputer). Dia dari Pulau Pinang, dia antara budak yg stay paling jauh lah kiranya.
Aku terus terang aku suka kat dia. Aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri walaupun aku sendiri tak de kakak. Yela, dia pun nampak mature gila. Lawa pun lawa lah bagi aku. Dia ni freehair dekat luar, tapi dia pandai pakai pashmina. Dia ajar aku macam mana nak pakai tudung specially tudung yg trend sekarang ni. Dia jenis pendiam tak banyak cakap. Tapi jenis aktif dengan Handphone dia. Setiap hari aku mesti dengar ringtone mesej dia tu. Kadang-kadang runsing jugak aku tapi tak kisahlah asalkan dia tak ganggu hidup aku sudah. Yang aku hairankannya dia takde Bf,tapi handphone asyik bunyi je. Haihhh, untunglah daripada aku ni. Senyapje Handphone aku ni.
Satu lagi tabiat dia ni kalau esoknya ada kelas dia mesti akan bangun awal 5.30pagi untuk mandi then tidur balik sampailah pukul 7.30pagi. Hahaha, aku suka perli dia "harap je bangun tapi sarapan tak boleh buat" HAHAHA:D
Aku sukalah dapat room matemacam dia ni, jenis tak masuk campur hal aku melainkan tanya khabar aku kalau aku moody. Haihh, bestnya kan kalau dapat kakak macam dia.

P/s : Room Mate (Nurzhafarina) :)

No comments:

Post a Comment